Kodėl įrankius verta pirkti internetu, o ne realioje parduotuvėje

Šiais laikais turime neaprėliamas galimybes rinktis, kur įsigyti pačių įvairiausių prekių. Tokia gausa kartais gali net sutrikdyti, ir mums gali pasirodyti, kad labai sunku išsirinkti geriausią vietą apsipirkti. Imame vaikytis reklamų, įvairių reklaminių frazių ir pamirštame, kad turėtume susitelkti į šiek tiek kitus dalykus. Irankiai ir liks įrankiais, kad ir kur juos pirktumėte (be abejo, kalbame tik apie patikimų ir žinomų gamintojų prekes, su suteikiama garantija), tačiau juk dar yra kainos, transportavimo ir laiko klausimai.

IrankiaiŠiuo atveju, kalbant apie internetinės ir realios prekybos privalumus ir trūkumus, vienareikšmiškai laimi internetinė prekyba. Tuoj pateiksime kelis esminius argymentus. Kaip pavyzdį galime pasitelkti konkretų įrankį – tarkime perforatorius. Kur geriausia jį įsigyti? Visų pirma reikėtų atsakyti į kelis klausimus. Taigi, ar jums yra svarbus jūsų laikas, kurį galite skirti apsipirkimuui? Jei atsakėte teigiamai, tuomet reikia pabrėžti, kad kur kas daugiau laiko sugaištama tuomet, kai bandoma norimos prekės ieškoti realioje parduotuvėje.

Jei mums ne mažiau svarbi yra ir prekės kaina, o tai, savaime suprantama, dažniausiai būna pagrindinis veiksnys, lemiantis kliento pasirinkimą apsiperkant, tokiu atveju dėl nežinojimo galite pagalvoti, kad mažiausias kainas rsite tik realioje parduotuvėje. Tačiau ir šiuo atveju būtsite suklydę. Realios parduotuvės turi daugiau išlaidų, nes joms reikia mokėti už parduotuvės išlaikymą ir sandėliavimo patalpas. Visos išlaidos labai gerai atsispinti kainose, kurios yra skirtos klientams. Tuomet įrankiai tampa anaiptol ne pačiais pigiausiaus, o tai jau yra didelis neigiamas veiksnys klientams.

Elektroninėje prekyboje viskas yra kiek kitaip. Tokios prekybos atstovams nereikia turėti didelių parduotuvių. Be to, nereikia ir didelių sandėliavimo patalpų. Visas procesas tampa sklandesnis ir pigesnis. Todėl klientas gali džiaugtis mažesne kaina. Ir tokiu atveju, tas pats perforatorius internetinėje parduotuvėje kainuos kur kas mažiau.

Trečiasis mūsų pirmiau paminėtas aspektas yra laikas, kurį praleidžia kiekvienas klientas, apsipirkdamas parduotuvėje ir įsigydamas reikiamas prekes. Jei klientui prekės reikia šią akimirką, tuomet suprantama, kad jis vyks į realią parduotuvę ir praleis apie valandą, kol nusipirks konkrečią prekę. Tačiau, jei klientui prekės gali reikėti tik kitą ar dar kitą dieną, tuomet kam gi jam eikvoti savo laiką stovint ilgose ir dažnai lėtai judančiose eilėse prie prekystalio? Užtenka užsukti į internetinę parduotuvę ir reikiami įrankiai jums bus pristatyti jau kitą dieną.

Šiems trims elementams yra būdinga sinergija. Jei bent vieno iš jų nebūtų, pirkimas vargu ar galėtų tapti maloniu procesu. Žinoma, yra ir kitų dalykų, kurie yra labai svarbūs, pvz., kliento aptarnavimas, suteikiama garantija ir kt. Viskas yra svarbu ir viskas visada privalo būti iki skrupulų nugludinta. Paslauga, kuria nori pasinaudoti kiekvienas klientas, turi būti aukščiausios kokybės. Todėl, jei turimas perforatorius, kurį naudojote jau ne vienerius metus, pradėjo streikuoti ir kokybiškai nebeatlieka savo funkcijų, jį reikėtų pakeisti kitu – kur kas kokybiškesniu, patvaresniu ir tikslesniu prietaisu.

1 komentaras

  1. Na aš įsirenginėjau savo prekybos vietą, tai pusę daiktų pirkau realiose parduotuvėse, kitą pusę internetu. Įvairius suktukus gal visai ir apsimoka pirkti el. parduotuvėj, bet kalbant apie prekybinę įrangą, geriau jau užsisakyti ir paprašyti, kad atvažiuotų sumontuoti (https://artimart.lt/prekybine-iranga).

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *