mikroautobusu nuoma Vilniuje

Mikroautobusų nuoma

Mikroautobusų nuoma

mikroautobusu nuoma VilniujeKaip žmonės renkasi tokią paslaugą kaip mikroautobusų nuoma ?

Į šį klausimą rasti atsakymą yra labai paprasta, tiesio galite sau užduoti šį klausimą ir žinoma dažniausias atsakymas būtų toks: Per google paieškos sistemą, parašau mikroautobusu nuoma ir kad patikslinti dar prirašote miestą, na pavyzdžiui mikroautobusu nuoma Vilniuje. Toliau pasirenkate keletą šios paslaugos tiekėjus ir skambinate arba rašote elektroninę užklausą internetu. Toks šios paslaugos užsakymas yra vienas populiariausių ir tai sudaro apie 80 % visų užsakymų. Tačiau ne vien tik internetas sudaro pagrindinį klientų srautą. Kitas labai svarbus klientų srautas – tai rekomendaciniu principu. Tai yra klientai pasinaudoją transporto paslaugomis ir tuomet rekomenduoja savo kolegoms, draugams ar pažįstamiems. Tačiau yra ganėtinai sunku pritraukti tokio tipo klientus, kurie ateina ne per skelbimus internete, bet per rekomendacijas. Kodėl? Todėl kad gauti rekomendaciją Jūs turite įgauti kliento patikėjimą ir žinoma suteikti itin gerai savo siūlomas pervežimo paslaugas. Tačiau tokio tipo klientai yra labai ir labai svarbūs, nes jie regeneruoja nuolatinius klientus, kas yra itin svarbu šioje srityje.

Svarbu todėl. Kad kiekvienas naujas klientas yra tam tikra rizika, nes Jūs nieko nežinote apie jį. Yra daug pavyzdžių, kai transporto paslaugos tiekėjai nukenčia nuo nelabai sąžiningų klientų. Kaip pavyzdžiui: jeigu vairuotojas sužino, kad mikroautobusas nuomojamas bernvakario proga tuomet dauguma atsisako suteikti paslaugą, nes dažnas yra jau nukentėjęs (turiu omenyje finansiškai dėl apgadinto transporto ir pan.). Taigi vairuotojas arba transporto įmonės savininkas visuomet paklaus kliento kokiu tikslu reikės pervežti žmones.

Taigi, o kad išengti tam tikrų nesusipratimų su klientais, visuomet rekomenduotina pasirašyti paslaugos teikimo sutartį ir surašyti viską. Dažnai žmonės mėgsta susitarti tik telefonu, tačiau yra tekę susidurti su daugeliu atveju, kai per telefoną netaip išgirstama ar panašiai. Kaip pavyzdžiui būna, kad ne taip išgirsta keleivių apėmimo laiką, o tuomet ir prasideda nesusipratimai su klientu. O kai viską užfiksuojame sutartyje tuomet viskas būna taip kaip sutarta paslaugos teikimo sąlygose.