Lyginame viską: prekes, kurias perkame, paslaugas, kurias užsakome, restoranus, kuriuos pasirenkame, viešbučius, kuriuos apsistojame… Gyvename įtemptu laiku, kurio tempas ir spartumas yra labai dideli, lyginant su netolima praeitimi. Tai reiškia, kad pasidaro svarbu operatyviai gauti atsakymus į mus dominančius klausimus. Vienas iš jų yra – kurią paslaugą pasirinkti? Paskolos – anokia išimtis. Galbūt sakytume, kad paskolų palyginimas yra dar svarbesnis nei kitų paslaugų, nes paskola yra įsipareigojimas. Nesvarbu ar ilgalaikis ar trumpalaikis, bet jis turi didesnių pasekmių nei kitos paslaugos, kurias tiesiog užsakome ir pamirštame (nes suvartojame). Jos net nėra išskirtinai įpareigojančios dėl šito. Bet paskolos – visai kas kita. Sutartis įpareigoja labai griežtai, o jos sąlygų nevykdymas turi didelių pasekmių, kurių kulminacija gali būti tokia, kad gali tekti atsisveikinti su dalimi turto ar susidurti su užšąldytomis banko sąskaitomis.
Tai jokiomis aplinkybėmis nereiškia, kad paskolų reikėtų baidytis. Net greitieji kreditai neturėtų kelti baimės. Svarbiausia yra mokėti tinkamai pasirinkti paskolą ir įmonę, kuri pinigus paskolintų. Jei to nepadarysite, tai padidinsite savo riziką ir tuo pačiu tikimybę, kad visas jūsų susitarimas gali baigtis bloguoju.
Svarbiausia šitoje situacijoje – paskolų kainų palyginimas. Verslosavaite.lt turi neblogą straipsnį šia tema. Kas liečia kainą – ten rasite visus atsakymus kaip lyginti greitųjų kreditų kainas, bet tie patys patarimai yra taip pat puikiai priderinami ir kitokioms paskoloms. Paskaitykite ir patys pamatysite. Bet kaina nėra viskas. Žmonės turi įvairių priežasčių, kodėl renkasi vieną paskolą, o ne kitą. Kaina yra svarbus ir gal net svarbiausias motyvatorius, bet tikrai nėra vienintelis.
Tarp kitų yra galimybės susikalbėti su kreditoriumi. Sutartis įpareigoja raštiškai, bet biznio kultūra ir bendravimas su klientais yra nerašytos taisyklės, kurių sutartys negali apibrėžti. Todėl prieš skolinantis žmonėms įdomu ir svarbu žinoti apie šitai. Yra tokių įmonių, kuriuos su klientais bendrauja tik oficialia kalba ir jokio sukalbamumo iš jų tikėtis neverta. O yra ir kitokių – kur stengiasi padėti klientų kaip galima labiau ir bando ieškoti kompromisų, sprendimų, išeičių.
Jei klientas yra "ant ribos" ir žino, kad jam gali reikėti ieškoti išeičių, tai jis net didesnį prioritetą teiks tai biznio kultūrai, todėl paskolų palyginimas pagal šitai bus svarbesnis nei pagal kainą. Kaina irgi bus svarbi, į tai klientas pasižiūrės, bet tam priskirs savo svorį, svarbą.
Svarbiausia mūsų išvada šiame tekste – ieškokite neoficialių signalų apie įmonės patikimumą ir požiūrį į klientus. Vienas iš būdų tą padaryti, tai paieškoti informacijos apie tai rekvizitai.lt duomenų bazėje.