Išorinė komunikacija pradedant verslą

Išorinė komunikacija tai bendravimas su potencialiais klientais ir visuomene, pristatant savo produktus, paslaugas, įmonę ir jos komandą. Pradedant verslą iš karto reikėtų galvoti ir apie komunikaciją, neatidėlioti vėlesniam laikui kai atsiras daugiau pajamų.

Pandemijos metu išorinė komunikacija nusikelia į internetą, čia galima bendrauti per socialinius tinklus, interneto svetainės pokalbių langelį, per naujienlaiškius ir kitais būdais. Svarbu ne tik sudominti vis naujus galimus pirkėjus, bet ir išlaikyti ryšį su buvusiais. Rinkodaros specialistai sako, kad išlaikyti esamą pirkėją yra penkis kartus pigiau nei gauti naują. Ryšiui palaikyti su esamais ar buvusiais klientais vienas geriausių būdų yra naujienlaiškiai.

Naujienlaiškių siuntimo privalumai:

  • Pigus išorinės komunikacijos būdas

Pradedantysis verslas turėtų numatyti priemones kaip kaupti klientų ir interneto ar fizinės parduotuvės lankytojų adresatus. Interneto svetainėje galima paprašyti pirkėjo sutikimo gauti naujausius pasiūlymus ar įdiegti registracijos formą, kurią užpildyti galėtų ne tik klientai, bet ir lankytojai. Naudojant naujienlaiškių siuntimo platformas už nedidelį mėnesio mokestį galima greitai kurti laiškus ir juos išsiųsti daugybei adresų. Tokia išorinė komunikacija yra nebrangi, leidžianti tiesiogiai bendrauti su savo auditorija.

  • Neužima daug laiko

Paruošti įdomų, įtraukiantį naujienlaiškį su gražiomis nuotraukomis neužtruks ilgai, jeigu bus naudojamos efektyvios platformos, kaip, pavyzdžiui, vivasend.lt. Šioje platformoje galima greitai perkelti nuotraukas su aprašymais iš interneto svetainės, jau sukurti dizaino įrankiai leidžia išlaikyti laiško ir interneto svetainės stiliaus vientisumą.

  • Naujienlaiškiais galima pateikti bet kokią informaciją

Naujienlaiškių siuntimo duomenų analizė leidžia stebėti, kokia informacija sulaukia didžiausio dėmesio ir taip atrasti trumpiausią kelią link kliento ir pardavimų. Vivasend.lt platformoje galima atlikti duomenų analizę.

Laiškais galima pateikti informaciją apie atsinaujinusias prekes, naujas paslaugas, kas ypač aktualu pradedančiam verslui. Neseniai įsikūrę verslai per laiškus gali pateikti savo autentišką istoriją, pristatyti prekių, paslaugų naudą klientui. Išorinė komunikacija neturėtų būti vien apie raginimą pirkti. Geriau pradžioje papasakoti, kodėl verta būtų pirkti prekes, kokią naudą visuomenei kuria naujasis verslas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *