Atliekant SEO darbus, neįmanoma apsieiti be įrankių. Jie yra reikalingi tiek vidiniam, tiek išoriniam SEO optimizavimui. Šios priemonės žymiai palengvina optimizavimo procesą ir jo suvaldymą.
Šiame straipsnyje aptarsime populiarias platformas ir kitokias priemones, reikalingas optimizuojant svetainę.
Google Search console
Paieškos konsolėje atliksite daugybę reikalingų darbų : matysite pagal kokius raktinius žodžius ateina srautas iš natūralios Google paieškos, koks yra parodymų ir paspaudimų santykis, kokios raktažodžių vidutinės pozicijos paieškoje, kaip keičiasi srautas skirtingais laikotarpiais. Search console taip pat matysite svetainės technines klaidas, galėsite duoti perindeksuoti pakeistus vidinius URL, įvesti skirtingas svetainės versijas, matyti atgalinių SEO nuorodų sąrašą, pasitikrinti mobiliosios versijos funkcionalumą, pastebėti puslapio greitaveikos klaidas, esamą situaciją.
Google mano verslas
Google my business yra mini svetainė, kuri Google paieškoje atrodo kaip įmonės vizitinė kortelė.Tai yra papildomas nemokamas kanalas pritraukti lankytojų srautui. Taip pat my business paskyra atlieka ir reprezentacinę funkciją.
Math rank
Tai yra WordPress turinio valdymo sistemoje naudojamas nemokamas SEO įskiepis, kuris padės jums sugeneruoti meta pavadinimus, meta aprašymus, rich snippets – tai yra slapukai, kurie gali būti atvaizduojami Google natūralioje paieškoje. Keletas pavyzdžių – dažnai užduodamų klausimų slapukai. Ten matosi klausimo pavadinimas ir jūsų užpildytas atsakymas. Tokia informacija matoma po jūsų svetaine. Kitas pavyzdys – lankytojų įvertinimai, matomi su žvaigždučių ikona ir įvertinimo balu. Paprastai rezultatai praturtinti slapukais sulaukia didesnio paspaudimų kiekio ir didesnio lankytojų susidomėjimo.
Ahrefs
Ahrefs yra labai naudingas įrankis išoriniame SEO. Jo pagalba galėsite stebėti savo atgalinių nuorodų sąrašą, kartu su kiekvienos nuorodos efektyvumo parametrais. SEO specialistai dažnai naudoja Ahrefs platformą rasti konkurentų svetainių nuorodoms ir jas atsirinkus panaudoti savo išorinio SEO tikslams.
Moz
Moz labiausiai praverčia tada, kai reikia nustatyti puslapio, į kurį planuojate talpinti nuorodą, parametrus ir reitingus. Patikrinę šiaą informaciją su šia platforma, matysite svetainės domeno ir puslapio autoritetą, kiek tas puslapis pats turi nuorodų, iš kokių svetainių ir koks jo šlamšto lygis.
Google Analytics
Analytics yra naudojamas visų rimtų marketingo ir SEO specialistų. Google Analytics leidžia stebėti šiuos duomenis : iš kokių šalių, pagal kokius raktinius žodžius ateina srautas į jūsųs svetainę, kokie kanalai atveda srautą, kokie vidiniai puslapiai turi didžiausią lankomumą, kokiais įrenginiais ir kokiu interneto tiekėjo ryšiu naudojasi jūsų svetainės lankytojai.
Taip pat apie SEO paslaugų pasiūlymą Digital Star agentūroje skaitykite čia : https://digital-star-seo-paslaugos-optimizavimas.business.site/posts/2122935403949719355?hl=en
Plačiau apie SEO optimizaciją Digital Star : https://www.digitalstar.lt/seo-paslaugos/seo-optimizavimas/